Kereskedőknek
“Ha a sikernek van titka, akkor az abban a képességben rejlik, hogy megértjük a másik ember nézőpontját, és az ő szemszögéből is látjuk a dolgokat, nemcsak a sajátunkéból.” (Henry Ford)
A floridai székhelyű Baci Lingerie (ejtsd: bacsi – a szó csókot jelent olaszul) a világ legdinamikusabban fejlődő fehérnemű márkája. Két szóban összefoglalható üzleti filozófiájának („Megfizethető luxus” – „Affordable luxury”) lényege, hogy nők milliói számára tegye lehetővé szerte a világon azt, hogy az igazán jó minőségű fehérnemű ne elérhetetlen luxus legyen csupán, hanem mindennapi viseletté válhasson.
Megfizethető árszint - a legkedvezőbb ár/érték arány
A Baci Lingerie közel két évvel ezelőtti megjelenése valósággal forradalmasította a világ fehérnemű piacát. Piaci konkurenseit valósággal sokkolta azzal, hogy a La Perla és az Agent Provocateur márkákkal megegyező luxus minőségű fehérneműt és harisnyákat kínál, azok árának töredékéért.
A Baci Lingerie az elmúlt két évben a világ legjelentősebb fehérnemű világkiállításainak elsőszámú szponzora. Párizsban, Milánóban és Miamiban működő design centerei évente több száz új modellel kápráztatják el a világ legnagyobb divatbemutatóit.
A Baci Lingerie fehérneműit jelenleg több ezer üzletben értékesítik a világon. Az elkövetkező években 1.000 márkaüzlet nyílik szerte a világon, és további több ezer partner kapcsolódik majd az értékesítési hálózathoz. A Baci Lingerie fehérnemű márkát megálmodó vállalat az első évben 25 millió, a másodikban 35 millió dollárt fektetett a globális brand beindításába, 5 év alatt pedig további 300 millió dollárt invesztál az üzlethálózat kiépítésébe. Célja az, hogy 5-7 éven belül piacvezető fehérnemű márkává váljon valamennyi kontinensen.
A Baci Lingerie piaci hódításának újabb állomásaként Magyarországon is piacra lépett. A budapesti Aréna Plaza és Árkád Győr üzleteket rövidesen újabbak követik Budapesten. Az elkövetkező években pedig országszerte kb. félszáz (szerződéses illetve franchise) üzletben kívánjuk értékesíteni a Baci Lingerie márkát.
Egyedülálló design
A Baci Lingerie üzletek színvonala mind kialakításban, mind hangulatban, mind választékban egy teljesen új színt, és egy merőben magasabb színvonalat képvisel a kereskedelmi palettán. A Baci Lingerie üzletek olyan vásárlási élményt nyújtanak, melyet egyetlen másik üzlet sem, a "mood marketing" legkorszerűbb elemeit alkalmazzuk.
Design- és belsőépítész csapatunk a BODY SHOP, a PANDORA és a SWATCH márkák üzleteit is tervezik és építik szerte a világon. Visual merchandisereink a PRADA és GUCCI divatcégeket erősítették mielőtt meglátták a hatalmas kihívást és lehetőséget a Baci Lingerie márkában. Marketing szakembereink pedig olyan márkák piaci munkáját irányították korábban, mint a REVLON, L'OREAL.
Lélegzetelállító kollekciók
Kollekcióink alapját, a szuper szexi „White Collection” és a rendkívül elegáns „Black Label Collection” ezernél is több különböző stílusú fehérneműje képezi.
Mindez kiegészül a világ legszélesebb műszempilla választékával, mint alkollekcióval. 2012. tavaszi alkollekciónk, a „Dreams” pedig igazi szenzáció lesz, mellyel elkápráztatjuk a hölgyeket és az urakat is!
A Baci Lingerie termékek csomagolása egyedülálló minőségű, melyet több nemzetközi díjjal is elismertek.
Kimagasló árrés a partnereknek
A hatalmas érdeklődésre való tekintettel rövidesen elindítjuk nagykereskedelmi értékesítésünket.
A Baci Lingerie a legjobb minőségű gyönyörű fehérneművel látja el partnereit, mindeközben a lehető legmagasabb árrést biztosítja.
A Baci Lingerie értékesítési hálózatához csatlakozó partnereink kereskedelmi tevékenységét a lehető legszélesebb módon támogatjuk.
- egyedülálló terméket
- megfizethető árat
- luxus minőséget
- kimagasló árrést
- erős brand támogatást nyújtunk
Partnereink számára egyedi Shop in Shop (SiS) koncepciót dolgoztunk ki. Rendszerünk a Baci Lingerie márkaüzletek luxus megjelenésű koncepcióját követve emeli bármely fehérnemű üzlet színvonalát.
SiS rendszerünk nemcsak gyönyörűbbé teszi az üzletet, hanem sikeresebbé is, hiszen segíti a Baci Lingerie termékek értékesítését. A koncepció könnyen illeszthető a meglevő üzlet környezetébe, és könnyen is alakítható új kollekciókhoz és a különböző termékekhez.
A Baci Lingerie SiS rendszere elegáns, és lehetővé teszi, hogy a Baci Lingerie termékek megfelelő módon jelenhessenek meg bármely üzletben, a luxus érzetét megteremtve segíti az értékesítés növelését.
Szemben a divatágazat átlagos 9%-os vásárlási rátájával, a Baci Lingerie üzletekben 100 betérő látogatóból 50 vásárol. (50%)
A Baci Lingerie termékek forgási sebessége a kereskedelmi átlagot jelentősen felülmúlja. A megfizethető ár és a széles termékválaszték pedig nagymértékben emeli a visszatérő vásárlók számát.
Innovatív háttér - megtervezett jövő
A Baci Lingerie teljes csapatának célja valami újat, valami egyedit alkotni. Azonban hiába a többéves megfeszített előkészítő munka, a végén csakis egyetlen dolog számít: az, amit a vásárló érez; az, ami miatt egy életre szólóan beleszeret a márkába.
2010-ben és 2011-ben a divatszakemberek a Baci Lingerie-t a világ legjobb és legszexibb fehérneműjének választották. 2012-ben pedig máris újabb nemzetközi díjakkal ismerték el munkánkat.
Ez azt bizonyítja, hogy jó úton haladunk. Azonban biztosak vagyunk benne, hogy ez még csak a kezdet a Baci Lingerie számára. Tele vagyunk kreatív ötletekkel, melyek közül számos megvalósult már, számos még tervezőasztalon van.
Kreatív csapataink Miamiban, Berlinben, Párizsban, Milánóban és Hong Kongban karöltve céljaink megvalósításán dolgoznak, és reméljük sokan elkísérnek bennünket utunk során.
Baci Lingerie Hungary
info@baci-lingerie.hu